آموزش ويديويي آنلاين و مجازي پيدمي

۳۷ بازديد

فوايد آموزش ويديويي آنلاين پيدمي به نقل قول از پيدمي، ديدگاه و رويكرد ما به موضوع آموزش در حال تغيير است. اينترنت به نوعي همه چيز را تغيير داده و نقش مهمي را در شيوه هاي آموزش افراد جوان در هر سني ايفا مي كند.برخي از ويژگي هاي دوره هاي پيدمي عبارت اند از..


سرعت مناسب


ابزارهاي آموزشي به دانشجويان اين اجازه را مي دهند تا رسيدگي به درس ها و يادگيري مطالب آموزشي را با سرعتي مناسب با ظرفيت هاي خود انجام دهند.دانشجويان ميتوانند ويديو اموزشي خود را به آنلاين مشاهده كنند و به راحتي در خانه همه چيز را فرابگيرند.


در دسترس بودن


زيبايي آموزش آنلاين اين است كه دانشجويان مي توانند از هر جايي به ابزارهاي آموزشي دسترسي داشته باشند. آنها مي توانند از ابزارهاي آموزشي در كلاس درس، كتابخانه و يا خانه استفاده كنند. در اين ميان، تنها دسترسي به يك رايانه و اتصال به اينترنت نياز است. افزون بر اين، هزينه ابزارهاي يادگيري و آموزش آنلاين مقرون به صرفه بوده و به صورت گسترده در دسترس هستند.


انعطاف پذيري
ابزارهاي آموزشي اينترنت محور براي افزايش انعطاف پذيري طراحي شده اند. آنها امكان بازگشت آسان به درس هاي پيشين، ورود و خروج از محتوا و ذخيره سريع و آسان فعاليت هايي كه انجام داده اند را براي كودكان فراهم مي كنند.


تهديد آميز نبودن
يادگيري در كلاس درس ممكن است براي برخي دانش آموزان تهديدآميز و ترسناك باشد. بر همين اساس ممكن است مشاركت حداكثري به آن ميزان كه علاقه دارند را نداشته باشند. اما ابزارهاي آموزشي آنلاين در كاهش و محدود كردن اين عامل بسيار تاثيرگذار هستند.


افزايش سطح تعامل
ابزارهاي آموزشي آنلاين سطح تعامل دانش آموزان با مواد را به واسطه استفاده از گرافيك هاي تعاملي، ويدئوها و رسانه هاي ديگر افزايش مي دهند.


براي يك كلاس آموزش الكترونيكي شايد بتوان در كمتر از يك ساعت انجام داد. از طرف ديگر، وقتي شما در يك كلاس آموزش سنتي كه حضور فيزيكي لازمه انجام آن است شركت مي‌كنيد، فقط در همان زمان مقرر كلاس مي‌توانيد چيزهاي جديد ياد بگيريد و مشكلات خود را حل كند. اگر چيزي را ياد نگرفتيد و يا چيزي را فراموش كرديد، بايستي تا كلاس بعدي صبر كنيد. اما در آموزش الكترونيكي شما به‌طور ۲۴ ساعته به منابع دسترسي داريد، شما قادر هستيد كه متناسب با ويژگي‌هاي خودتان، گام برداريد يعني اگر سريع ياد مي‌گيريد، مي‌توانيد سريع‌تر درس را تمام كنيد. اگر ديرتر ياد مي‌گيريد، مي‌توانيد تا جايي كه دوست داريد مطالب را مرور كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد